20 VALORS QUE POT TRANSMETRE ALS SEUS FILLS UNELL, B. Y WYCKOFT, J.

Els pares saben que són responsables d´ensenyar als seus fills els hàbits d´higiene, a menjar a taula, de dur-los a l´escola perquè rebin formació, etcètera. Tanmateix, la vertadera educació dels nens es completa amb la transmissió de valors que els permetrà convertir-se en persones íntegres, viure en harmonia amb els altres i distingir entre el que és bo o dolent per a ells i per als altres. Els autors d´aquest llibre ens ofereixen, precisament, pràctiques i senzilles maneres de transmetre als fills els valors morals necessaris perquè aprenguin l´equilibri entre els seus desitjos personals i les necessitats del grup social. Valors com ara lleialtat, honestedat, justícia, tolerància, humor i molts d´altres són exposats en aquesta obra mitjançant una senzilla descripció, facilitant eines per al seu aprenentatge i clars exemples per la seva transmissió als nens. Barbara C. Unell és editora de la revista Twins i Jerry L. Wyckoff és psicòleg, professor i assessor a nombrosos col·legis.